Välkommen till min sida!

Här kan du följa mig och min elitsatsning mot den absoluta toppen i längdskidåkning.





torsdag 4 mars 2010

Peppar Peppar!

Hallå!

Idag har jag varit och lämnat av Jennie i Mora. Hon ska nämligen åka Skatevasan imorgon, som jag nu står över när jag ska åka Vasaloppet på söndag.

Men just nu ligger jag och är lite orolig om jag håller på att bli sjuk igen...
Jag har lite ont i halsen, men hoppas på att det inte ska bryta ut. Det visar sig imorgon bitti hur jag mår.

Nu ska jag försöka sova så jag håller mig frisk. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Kul Calle att du börjat blogga, nu kan vi SSK-are följa dina skidförehavanden på nära håll.
    Hoppas du känner dej pigg till söndagens Vasalopp å lycka till i fädrens spår.

    P.S. Ge Jennie en grattiskram från oss Sågmyringar för hennes fina seger i Skejtvasan.

    SvaraRadera
  2. Säger som Mats jag, kul att få "följa" dig:-)

    Lycka till imorgon!

    SvaraRadera