Välkommen till min sida!

Här kan du följa mig och min elitsatsning mot den absoluta toppen i längdskidåkning.





lördag 6 mars 2010

Imorgon smäller det!


Hej.


Just nu sitter jag och Anders Solin och laddar med lite kladdkaka inför Vasaloppet. Bara för att vi åker så tidigt imorgon så sover jag hemma hos Anders familj i Gesunda. Redan kl 04.00 åker vi från Mora till starten i Sälen. Snacka om jobbigt att gå upp så tidigt. Det blir till att gå och lägga sig i tid ikväll. Nu får man bara hoppas på att alla kolhydrater som man tryckt i sig under veckan ger lite effekt.


Nej nu laddar jag med lite sömn så jag orkar hela 9 mil i tävlings fart. Jag ska iaf försöka mig på spurtpriserna om jag är i bra slag.


Godnatt på er!

1 kommentar:

  1. Nejmen HEJ! :)
    se vad ag hitta, calles blogg. Kul. ännu en blogg jagh kan följa :)
    hoppas det är bra med dig!! :)

    SvaraRadera